Halsfluss

Nonas tur nu då, penicillin i 10 dar framåt... Skitbasillusker!=\
Tur hon är ganska pigg i sjukligheten, men om hon anstränger sig för möe börjar hostan från hell och slemmet sprutar... Inte skoj alls så hemma får vi bli denna veckan tråkigt nog...

Har varit på spinning ikväll, benen var lite stumma, är man otränad Allan eller?!? Hoppas det blir ändring på det nu, imån får det bli en rask promenad med ev en sjukling i pulka efter, frisk luft är väl inte dumt om man e sjuk ändå?? Fast dumt att skriva nåt om det jag tänkte göra imån, har en viss förmåga att inte bli av...;)

På fredag kväll ska Mange spela hockey med "gänget", och på lördag åker han ev till svenska rallyt. Och ev e jag 2 ongar rikare med då!;)
Barnkalas på lördag med, i sporthallen, blir nog ett gäng som busar runt där!!:)

Nähopp, bäddtajm nu, ska försöka ta mig upp skapligt imån, ingen rast ingen ro, städ nere och båda toorna ska få sig en omgång. Lite bak med, kan va bra om nån vill komma på fika!;)
Åsså den där promenixen med!

Natti gott folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0