Hockey hvblåå!!

Förlora mot LHC hemma tyvärr, men jag var på plats och var med om nbs 20 årskalas, bra tryck i hallen!!
En kanon 1a period och en kass 2a där HV tappa hela matchen... Men ändå var det skoj. Och jobbigt, är ju väldigt mör än... Huvet var tungt efteråt och ja kroppen med, sitter nu i soffan efter mello som jag tycker va det bästa startfältet hittills. Glassar med ett glas cider, om det nu är att glassa... Tänkte att jag kanske slocknar gott på det...;)

Imån blir det att fira svärfar med att bli bjudna på middag på kullen, inte dumt det inte!!!;)
Måste ta oss in till stan och handla lite oxå. Thilia ska även dansa på em sen är även söndagen gjord.

Nu hägrar sängen för lite goa drömmar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0