Lördag

Igår var jag ju uppe och fixa frukost. Städade av här hemma och åkte in till jkpg för att köpa present till Alma och äta. Vi tänkte oss Ikea först men eftersom typ hela jkpg var där åkte vi till Sibylla istället och sen eko.
Åkte hem och lämnade Elona på kalaset och åkte upp till J&Js hus och titta. Blir nog fint när allt är färdigt och möbler på plats!
Såg ifrån deras hus att de på Gröna gatan fått upp en lyftkran med korg som folk åkte upp i, en kille som fyllde 30 och jobbar på transab där de har såna och igår hade han 30 årsfest med after-ski tema! Jag var riktigt avis, ville med åkt upp där, ca 50 m upp i luften! =)
Åkte och hämta Nona vid 17 och fick gå husesyn hos fam Wramhult! Så fint och mysigt hus! När jag var liten var där butik, leksaker och tyger mm. De har på boendevåningen 5 kakelugnar, 1 vedspis, en sån där gammal stenbaksugn, braskamin i butiksdelen. Ett sånt hus hade varit kanon åt mig, fast just det har inte varit aktuellt, ligger fel tycker jag tyvärr.... Men såå fint

Lagade mat när vi kom hem och åt till melodifestivalen. Inget bidrag som satte sig speciellt, hoppas på bättre kommande veckor.

Tittade på sagan om konungens återkomst efter mello. Bra mkt bättre med förlängda, man fattar mkt bättre! Fast den är ju lååång...;)

Idag gick Mange upp och fixa frukost, lyx igen med scones!!;)
Är Thilias tur att dansa idag vid halv 4, blir att ta sig ut lite innan och få frisk luft och sol, man får passa på när den visar sig!!=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0