Mello!

Kan hålla med om att det är inga höjdarlåtar med i årets melodifestival, men de låtar som gått vidare är ok. I kvällens startfält gick state of drama och ravaillacz vidare direkt, ravaillacz består av 4 gubbar med Tommy Körberg i spetsen och låten en riktig jävla schlager! Tycker de var bra sväng i den låten hehe!!
Och sen är det ju så att alla kan inte alltid bli nöjda.
Och de som inte är nöjda, röstade ni? Ja trist om ni gjorde det men ni har iaf försökt och er favvo var inte tillräckligt favvo hos andra.
Röstade ni inte tycker inte jag ni ska sitta och gnälla över hur pinsamt och illa och knäppa svenska folket är.
Är kanske inte bästa musiken som man får välja på, men har man inte valt av det som finns och röstat, ja gnäll inte och tycker ni det är dåligt så titta inte. Ganska enkelt tycker jag!

Filmen vi såg idag var bra, riktigt bra tom, jag skrattade mkt och det var en film i min smak! Se den om ni får tillfälle!!:)

Körde Anna, hennes Roger och hans syster Mia och hennes man Ola (;)!) till Jkpg ikväll, de skulle ut å äta och Rogers bror Rickard och hans fru Sandra skulle me oxå. Och hon skulle ringa när de ville hem. Fick barnvakt över natten, inte illa det!!;)

HV spela borta mot Modo idag och vann med 4-3, göttigt det!!

Nu tittar vi på Åsa-Nisse - wälkom to Knohult, skrattvarning, lite min humor ibland!;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0