Minns inte...

Kan inte minnas när jag var såhär dålig senast... Helt sinnes, igår när jag skulle sova låg jag och svettades och ville gå ut en stund, (fick jag inte för Mange;)) medans Mange var kall och frös... Jag hade dock "bara" 38.7 i temp.... Och vaknar idag och fryser...! Ännu ont i hela kroppen, borstade håret igår kväll, vilken plåga! Ont i hårbotten, som nån stack med tusen nålar där och handlederna kändes som de skulle gå av... Ryggen värker... Och magen efter hostan... Fy fan, måtte skiten försvinna snart, detta önskar jag ingen, INGEN!!
När jag gick upp frös jag som fasen och nu börjar jag svettas igen....
Skitsjuka!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0