Sportlov

Jag skulle behöva sportlov, för jag är så trött...
Trött på folk som är så urbota korkade allt som oftast vad gäller olika saker... Suck...

Trött på att bara vänta.

Trött på att göra inget. Inget vettigt iaf.

Trött på att aldrig kunna göra vad jag vill, barnen stoppar mig inte här.

Trött på att gå här och bara vara jag och inte ens vara jag... Typ...

Trött på att jag verkar gömt sig nånstans och har svårt att stanna när hon skymtar i skuggan...

Skulle behöva en rejäl renovering, av mig, av nåt handgripligt och av mitt positiva glada sinne som verkar sina för varje dag.....

Fredag, är det inte då man ska vara glad lixom!!???!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0