Träningsvärk!

Trodde att efter gårdagens RPM pass så skulle jag inte ta mig ur sängen idag men jag hade fel där, gick fint att gå upp! Tidigt dessutom för att vara mig, före 8!!;)
RPM är spinning för er som inte vet, och det var ett rejält tämposvängpass! Roligt och asjobbigt för en annan med numera ganska kass kondis... Ska bli ändring på det nu, är motigt i början att komma igång men när jag väl är på plats njuter jag av att plåga kroppen och spränga gränserna, snart blir det jobbigt att inte åka träna!!;)

Tände brasan idag, alltid lika mysigt, och go värme blir det!
Gjorde sen deg till scones för att äta lyxfrulle, koka ägg, bryggde kaffe te mannen, the åt mig, mjölkchoklad till tjejerna, Thilia åt havregrynsgröt, Elona fil. En brakfrukost helt enkelt och såå gott!!:)

Nu ska jag rasta snabeldraken en stund, sen åka med Nona och köpa present, hon ska på diskokalas i em hos en tjej i klassen.
Och vi ska även slänga riset på kärran och köra sekretären till Sandella så jag kan få den färdig, helst igår eg...;)

Bäst att sätta fart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0