Baka baka liten kaka!;)

Gjorde sockerpasta när jag kom hem, tänkte färga lite nu och göra en dekoration, försöka iaf!!;) men tror det kommer bli bra. Testade att göra en figur lite snabbt när pastan var klar, gick bättre än jag trodde! Med lite finlir så kommer det bli bra!

Kikar på HV matchen och just nu gjorde Jämtin mål, 2-1 till HV!!=D

Tror jag ska baka ett par muffins så vi kan sjunga för Thilia imån bitti! För 4 år sen var vi på ryhov och lyssnade på HV på radion, de vann då även om jag bara har vaga minnen från de...;) Satt och badade i förlossningsrummet vid denna tiden, det var skönt, men värkarna är ju inte alltför sköna!;)
Kl 02.27 föddes sen en liten knubbig tjej, 50 lång och 3940 gram! Och imån fyller hon då 4 år!❤❤❤

Nä nu e det paus, dags att färga!

Här är min lilla gos på BVC, kontrollen gick som en dans!!❤👍



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0