En bra dag igår!

Åkte och handla med tjejerna efter jobbet och åt på Max, de var nöjda båda två! Och Thilia fick välja vad hon ville ha på sin dag och i affären valde hon en ballerina Barbie så hon var väldigt nöjd!😊 Fick öppna paket hemma sen med!

Elona dansade på berga och Thilia var med och sprang runt, busfia!😘

Åkte hem och fixa ned tvätt, var en hel del var nu all tvätt kommer från....!

Tjejerna åt kvällsmat och duschade sen hopp i säng. Jag hade tusen saker att plocka med och orka inte engagera mig i nån sockerpasta utan tar det när jag kommer hem idag. Ska hämta ett paket idag med, alltid kul!!😉

Nähopp, kossorna vill ha mat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0