Gräsänka

Mannen åker till Göteborg med jobbet idag så jag tänkte hinna med lite hör hemma till han kommer hem imån. Fick vara hemma med Thilia idag med, hon är lite slemmig och hostar av det typ, annars är hon pigg.

Somnade i soffan igår och vaknade av grova snarkningar bredvid, min man som ALDRIG snarkar annars drog stockar stora som attan!;) Han är inte 100 piggelin men klagar inte direkt!;)
Men att jag somna där IGEN??? Måste helt enkelt komma igång och röra på mig nu, soffpotatis har jag blivit...!:/ Har bokat pump på mån, spin på ons och fre och sen är det lör och spin of hope, en dag med spinning för barncancerfonden! Kommer vara död efter nästa vecka hehe!;) Men bara att köra på! Är inspirationsdsdag skärtorsdagen med olika pass, tänkte testa ett par av dem och hoppas jag överlever!!;)

Min Olga bok är postad oxå, har jag tur kommer den idag, annars på måndag! Tjoho!!;P

Var och köpte skor till maken igår, han hitta inget han gilla, men hitta ett par likadana han hade på sig och köpte dem...;) fanns 1 par kvar! Tur i oturen där då haha!

Nähopp, dags att sätta fart med det jag tänkt mig idag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0