Köpsugen!!;)

Har hittat massor på tradera till tårtor, skulle underlätta massor att ha de grejerna! Hoppas jag vinner!!!;D

Har varit och fikat på Rövarkulan idag, Elonas fritids. Mysigt att de har sånt så får barnen stå i "kiosken" och sälja det de bakat!:)

Har haft vet besök idag, en kossa med juverinflammation, och sen avhornat kalvar. Tycker det är kul när vet kommer, eller kul är det väl inte men intressant iaf!;)

Snart mat som maken fixat, spaghetti och köttfärssås! Mumsigt det!

Igår målade vi klart taket uppe och jag tvättade och bytte lakan. Ska fixa lite med tvätt idag med sen ska jag försöka måla taket i tvättstugan oxå så är det målat överallt! Gött!

Nu maaaat!=D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0