Kryptiskt så det förslår

Men jag är inte mer än människa.
Jag önskar och vill gärna vara den som kan säga saker till höger och vänster rätt ut. Vara framåt och kul, pratglad och skojfrisk.
Men nu är jag som jag är, är inte bra på kallprat, inte framåt och kul, och säger inte till höger och vänster saker och ting.
Det hade varit smidigt, jag har blivit bättre, men kommer nog inte längre än så, tyvärr.
Jag är tjejen som är med på ett hörn men knappt märks. Jag blir sällan arg, inte så nån märker det. Jag behåller skiten för mig själv och ältar och ältar och till slut har jag ältat klart så är det bra med det. Nuförtiden har den mesta skiten hamnat här. Jättebra. Eller inte.....

Nä om jag skulle bestämma att detta var sista skiten här på bra länge.

Ja drömma går ju...;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0