LHC överkörda!!

Och jag somnar till en av säsongens bästa matcher!! Men gött med vinst med 6-0!!! Ladda om för ny match på fredag!

Har haft Thilia hemma idag, hostade igår så vi trodde lungorna skulle följa med, men idag inget sånt. Jag åkte till kossorna och Mange var hemma, K skulle te Stockholm på möte.
Kattmamman, (dåligt med namn på dem!;)) hade fått ungar, hon har lagt dem i lagårn i en kalvbox. Hoppas hon inte bär iväg dem nu så man får gosa kissongar ett tag!❤
Åkte hem skapligt och M till jobbet. Jag & Thilia skruva dit handtag på lådorna till byrån jag målat. Blev riktigt nöjd med resultatet!
Vi åkte sen till A6. Åt mat på en restaurang jag inte minns namnet på..;) buffé, gott va de!
Gick till Clas Ohlson och köpte rep och väggfästen till trappan.
Köpte glass till T, nöjd tjej.;)
Åkte till maxi och handla mat. Hittade 2 bhar till bra pris, ont om såna i min låda så det var bra!
Åkte till farfar och hämta Nona, han hämta henne i skolan så vi slapp stressa i stan.
Hem med varorna och iväg till berga och dans för E. T var med och sprang runt och ingen hosta på hela dan. Konstigt det där...
Åt kvällsmat och sen läggdags.
Mamman och pappan kolla hockey och mamman somna i soffan till 3:e perioden...
Nu ska hon nana vidare i sängen efter att stoppat om T i sin säng, det var spindlar i mammas...;)❤
Upp till mu imån så natti natti!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0