Lördagförmiddag

Och har inte ätit frukost ännu. Kanske dags för det...

Är det ok att gräva ner sig? Ja. Men inte varje gång jag tänkte skriva här...
Känns som detta blivit min "spygallaochluftaskit" sida...
En eloge till er som trots allt tittar in och läser om mitt roliga liv...;) ingen aning om vilka alla ni är, stadigt på 20 pers iaf...
Nåt borde ju locka..? Eller går ni hit med undran typ "undrar vad hon har skrivit för negativt nu".....??!!
Denna sidan började jag med för att dela vad jag och familjen pysslar med om dagarna. Allt kul som händer. Men just nu känns det som all skit hamnar här....
Har sagt det många ggr förut, men är dags att ta tag i livet nu.
Sluta deppa. Sluta bittra ner mig. Börja leva och vara jag.
Njuta av min familj, av min man och mina barn som är kärnan och roten i mitt liv.
Ja det är dags nu.

Fast kommer säkert lite galla med, är trots allt skönt när jag knapplat ner skiten!!;P
Men i det stora hela, jag måste ta tag i min och hitta glada positiva jag igen på heltid, saknar mig allt som oftast....

Nu frukost sen får jag nog försöka måla lite...:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0