Lördagsfrukost!

Elona vaknade 5.56 och kom in till oss och sa, jag går ner... Jamen hallå, gör det bara onge!!
Och jag gick upp för blev tvungen att gå på toa... Prata med henne och sa att hon bara kan gå ner utan att väcka oss...
Jag la mig igen. Snurrade en stund. Och en timme senare kom Thilia och sa att hon gick ner....
Det blev värsta bråket om vilket program de skulle se...
Mange gick upp och jag vände på mig. Och somna en stund.
Och gick upp till framdukat frukostbord!❤

Denna veckan har Elona vaknat själv ons-fre och Thilia igår innan vi har väckt dem. Inte illa, men surt när de vaknar tidigt även på helgen...
Ska till fam Lövgren/Svensson ikväll och hoppas de är pigga då..;)

Nu ska jag gå upp och röja, tjejernas rum är som bombnedslag och behöver en genomgång, ordentlig sådan!

Igår var jag och Mange på bio, såg små citroner gula. Den var bra fast skiljer sig mycket från boken.

Nähopp, dags att fånga dagen!!



Kommentarer
Erika

barnen vaknar ofast själva på veckorna, men det är surt för det innebär att det aldrig är sovmorgon på helgen... Kram på er

2013-03-09 @ 10:41:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0