Mera snö

Har kommit ett vitt täcke idag, och till och med jag får erkänna att jag börjar tröttna på snön nu...

Ska beställa Olgas bok nu, här ska till en förändring!:)
Vet Britta att trots mina skavanker utåt sett tycker mina närmaste om mig ändå.
Men jag tycker inte om mig själv såhär, lite tajtare och starkare i kroppen skulle inte skada... Så därför tänker jag ge boken en chans, tror på den när man ser alla resultat hon får på sina kunder!

Imån blir det handling av föa efter jobbet sen hem och måla byrån, den har stått på altanen och jag tog in den idag så den fått rumstemp till imån.

Nu ska jag krypa ner i bingen, lite småtrött nu och sömn behöver jag bli bättre på så natti natti!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0