đŸ’€Sova sova sĂ€ngđŸ’€

Ligger hÀr i min goa sÀng och tÀnkte sova.
DÄ smyger sig lite tankar och funderingar pÄ.
Har lite idéer som jag gÀrna skulle vilja förverkliga hÀr hemma.
Hade jag byggt om mitt hus nu hade det varit pÄ ett lite annorlunda sÀtt.
Badrummet hade varit andra möbler i och troligen legat pÄ övervÄningen, smidigare nÀr man har allt i klÀdvÀg i sovrummet...;)
Hade flyttat stora fönstret sÄ jag fÄtt plats med ett högskÄp jÀmte kylen.
Hade gjort en helt annan entré med ingÄng i markplan och trappa upp till hallen inne. Dörren till Elonas rum hade suttit annorlunda. Och lite annat oxÄ, men det var en del av det.
LĂ€tt att vara efterklok!;)
Men en del grejer gÄr att lösa och fixa. Det fattas bara lite kosing, och jobba halvtid blir du inte rik pÄ precis...

Sen funderar jag pÄ vad som gjort mig till att se ut som jag gör... Lathet? Tja.. För ca 3 Är sen fanns inte "ta bilen fram" pÄ kartan, jag gick el cykla. För 2 Är sen var jag och trÀnade minst 3 ggr/v och sprang en hel del.
Förra Äret var jag sjuk en del. Sen blev jag gravid och mÄdde riktigt kasst och var trött. Sen fick vi avbryta graviditeten, Liten kom ut och livet blev skit och hela vÀrlden omkullkastad under mina fötter.
Det var tufft. Som fan. Och jag Ät godis som aldrig förr.
Och trÀningen Àr svÄrt att hitta till igen, men Àr sÄ roligt nÀr jag vÀl kommer till skott... Godis Àter jag knappt lÀngre.
Men Àta rÀtt Àr ÀndÄ svÄrt... SvÄrt att fÄ ihop rÀtt tider under dagen...
Och denna sömn... SÄÄ svÄrt att komma i sÀng pÄ kvÀllen...
Eg borde det vara enkelt. Jag Àlskar mat sÄ planera bÀttre, laga och Àta vid rÀtt tid, enkelt.
Älskar trĂ€ning och vet hur mat och trĂ€ning förĂ€ndrar kroppen. Enkelt!
Och jag Àlskar min sÀng och att sova, bara krypa ner och skita i alla mÄsten pÄ kvÀllen! Superenkelt!!

Javisst ENKELT, eller hur!!?!;)

Allvarligt, dags att se över vissa delar av mitt liv, planering gör det lÀttare sÄ det Àr dags nu, gillar inte synen av mig sjÀlv i spegeln lÀngre, borde vÀl vara skÀl nog....

Nu natti!



Kommentarer
Anna

Löv u ❀

2013-03-07 @ 07:40:13
URL: http://annaisismyname.blogg.se
Britta

Àlskade Annica du Àr fin Àven med smÄ handtag i midjan! Vi alla din man,barn,jag och mÀngder av mÀnniskor Àlskar dig precis som du Àr !<3<3<3

2013-03-08 @ 09:50:51


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

VĂ€lkomna till min yra vardag!

RSS 2.0