Tjejer har ju stora tuttar!!;P

Thilia sitter just nu och säger så hehe. "Jag har små tuttar, Elona har små tuttar, pappa har små tuttar och mamma har stora tuttar! Fast pappa har en plommonpung!!"
Kommer från boken naken om baken, den gillar, såklart;), båda tjejerna haha!!

Igår var vi på törggata 46 och ble bjudna på inbakad fläskfilé och kall potatissallad och gottigt till mellon, inte dumt alls!! Stort tack för en go kväll!
Och Robin Stjernberg vann mellon med sin låt you, det gillas för av de bidrag som var med i finalen i år var den bäst tycker jag. Och han slog från underläge, kom från andra chansen!!:)

Nu är Mange på jobbet och hjälper Gunnar med en släpkärra, här hemma ska jag tända i kaminen, lite röset inne och blir så go värme av en brasa!🔥
Och sen tänkte jag starta operation måla byrå! Kommer bli kalasbra!!



Kommentarer
Anna

Det gör vi om snart igen!!!

2013-03-10 @ 21:22:37
URL: http://annaisismyname.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0