Vinst!

Vann inte auktionen jag ville ha, den rusa iväg i slutminuterna till över 700 pix. Hittade en som var bättre och den vann jag för 500! Nöjd! Vunnit en till som blev dyrare än tänkt men det får vars värt det i vårt förvaringsdåliga hus!;)
Budar på en auktion till, hoppas jag vinner den med, en grej jag inte kommer används ofta, men absolut bra att ha!;)

Har varit på ryhov idag. Manges mamma ringde på morgonen, hans pappa fick åka ambulans inatt, han hade ont i bröstet och vänster armen... Kärlkramp, och vi åkte upp till Maj och fika på fm och em lämnade vi tjejerna hos mamma och åkte in till ryhov. Han fick vars kvar inatt oxå så får vi se sen. Läskigt när sånt här händer, man blir orolig och rädd...:/

Till nåt roligare nu, på fredag är det dags för dejt med mina kalmartjejer!! Åker till Erika på fredag och kommer hem först på söndag!! Härligt!!❤✨❤

Nu blir det dusch, har köpt balsam idag!;) Sen natti!



Kommentarer
Erika

<3 Ska bli såå kul!!

2013-04-02 @ 22:10:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0