Kvällsjobb

Hemma, ätit och ska sova. 
Tränat lite idag, funkar bra, känner lite skillnad och jag använder spegel för att se så jag gör rätt. Kände efter att det tog i rätt muskler. När jag cyklar känns det bra med, lite strl ännu men helt klart bättre än i somras!😃👍

Fått brev från Segerstad om elevförbundsfest. Vi jubilerar i år. 20 år....... Vad hände där lixom? Jag ska dit tänkte jag. Även att jag inte träffar nån av dem längre. Och det är mitt eget fel. Jag är kass på att höra av mig och hålla kontakt. 
Anna har fått 2 barn. Jag har inte träffat nån av dem. Inte ens hennes sambo... Och ja, jag skäms som fasen. Jag är värdelös som vän på så vis....😔🔫  Tror nog inte hon missar denna träff så då ses vi, men fasen vad jag kommer skämmas.... Med rätta!

Nu ska jag sova, tänkte försöka ta mig till gymmet imån. Behöver det.

Plättan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0