Lördag

Men sova först😉

Bilen då. Vi ringde och ville ha den, men med vår tur så nej, den vart såld till nån annan.😔 Men det finns fler, el så får vi köpa en ny...🙊💸💸💸

Igår var vi hos Anna å Lasse en stund på kvällen. Kul att tjöta lite, måste vi göra om snart igen!😃😍

Idag har vi vatt i N-ö en sväng jag å Mange. Lämnade bilen på tvätt och städ på en firma och det tog ca 45 min p vi pejja 349:-. Blev fin så det var det värt.😊 
Åkte sen till rusta och köpte nya gardiner, plädar å kuddar till v-rummet. Inte gratis men väl värt det, och dessutom en kudde gratis, den stod ej med på kvittot.😉👏👏👍
Handla lite på kvantum, sen bolaget. Utanför Ingo i N-ö hade det hänt en olycka, en kille på mc och han låg fixerad på en brits med ambulans + personal runtomkring. Läskigt, ingen aning om hur det gick sen...

Hemma så städade vi och åt tacos. Imån hoppas vi att vi får hem husvagnen. Och lite annat som ska fixas!😊👍

På jobbet har jag glasat med Amanda, har gått bra så hade jag fått vara där en vecka till hade jag nog klarat en hel del själv sen. Men lutar väl inte åt det hållet när jag ska jobba kväll veckan som kommer...

Bäst å sova nu, trött som attan!😴

Plättan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0