Nanedags...zzz

Jobbat kväll, slutar 23.32. Gött att det tar max 3 min hem med cykeln. Skillnad mot när det tog 25-30 min med bil... Jobbar skift på gamla WST här i byn, började 29/5 förra året. Trivs himla fint faktiskt, kul jobbarkompisar och numer tjänar jag bra, rik varje löning!😁😁😉💰💰

På torsdag är det dags för naprapaten igen. Har inte tränat som jag tänkte, detta jäkla väder ställer till lite när det växlar kallt varmt. Är ju inte bara några grader, slår ju från -15 på natten till + 15 på dan i solen! Känns i mina höfter... Har tänjt varje gång jag sitter ner i bilen, på toa och bara i soffan när jag sitter och inte lutar bakåt. Jag är bättre, men kan bli bra mkt mer bättre. Just nu kämpar jag att kunna böja mig fram över höger knä, går lite sådär... Ömmar en del, men det drar så skönt i skinkan!!!😆 Har ju inte gjort så på alldeles för lång tid och nu när jag gör det så känns det konstigt men skönt. Jag ska köpa mig en vettig cykel så ska här trampas i sommar! 🚴🏼‍♀️ Och gymmet ska besökas igen. Med hopp om att jag inte ska få lika mkt känning ju varmare det blir ute och en jämnare temp, så ska jag kämpa mig över min tunga klumpiga kropp. Kan ju inte hoppa knappt längre...😒 

Nä nu kallar bädden! Natti!

Plättan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0