Värsta vårdagen!

Igår vad det strålande som och varmt ute! Åt frukost utanför dörren och njöt för fullt! Sen drog vi igång operation rens och plock och röj. Åkte till tippen med skräp, finns mer som ska dit men fick till en bra början iaf. Och jag slängde ut grejer på loppis och fick lite sålt där, lite extrapengar är aldrig fel och för pinaler som bara står och inte används.
Kollade lite och mätte hur vi ska lägga nya boden, och carport mm. Kommer bli himla bra!

Idag började jag köra maskinen på jobbet men efter mötet fick jag gå ner till glasningen. Började där slutet av januari, var där nån vecka sen några dar och lite då och då, och det lär man sig inte mkt på. Hoppas jag går va där ett tag nu så jag lär mig ordentligt. Jobbar med David och det är riktigt kul, har lite samma humor😆😂😉 Hoppas jag kan börja jobba fm endast, hade vatt så gött. Då tjänar jag lite mindre men så värt att komma hem å va hemma varje kväll istället för att jobba skift.

Nu ska jag förbereda lite mat och fixa med tvätt. 

Kan inte släppa tankarna på bilen, hade vatt gött å ble’ve den.....😁💸💸

Plättan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0