Idag med!😊

Cyklade en runda idag med, och nu i skogen pĂ„ smĂ„vĂ€gar bakom handelstrĂ€dgĂ„rden. Superkul! Helt ok med tiden jag hade, och jag kommer cykla mycket i skogen, jĂ€tteskoj verkligen!😃👏đŸ’ȘđŸ»đŸ‘ ska fixa sĂ„ jag kan ta med vattenflaska, lite svettigt idag och törstigt utan vatten!😅 Men sĂ„ skoj!! Och benet hĂ€nger med, Ă€ven höften! 😃👏👏👏
(null)

(null)

(null)

FĂ„r se om jag hinner imĂ„n en svĂ€ng med!😁
Ska försöka prata med chefen imÄn med om arbetstiderna, vill ju helst jobba fm, fick ju frÄgan i vÄras och sa ja, och en tjej skulle skifta istÀllet för mig. Nu jobbar hon fm istÀllet men Àr bara inhyrd, sÄ frÄga kan man alltid göra.

PlÀttan


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

VĂ€lkomna till min yra vardag!

RSS 2.0