Midsommar

Hade en superkul midsommarhelg, så härlig!
Var ledig på torsdagen så vi åkte på onsdagen redan. På tisdagen var vi hos min "bonusbror" Mattias och köpte en gummibåt. Fick låna hans släp och dra hem den på och även ner till Sturkö. På torsdagen la vi i den och de testade att ro, blåste lite flr mkt. Än har vi ingen motor men lånade campingens och jisses vad kul ungarna haft! Båten gick riktigt bra!😃🚤💨 
På em på torsdagen var vi på lövmarknaden i Karlskrona. Köpte lite godis, blommor och jordgubbar. Tacos när vi kom hem och sen vart det båtmys med Jocke å Cattis! 💕
Fredag och midsommarafton åt vi frukost på Järkö. Supergott och mysigt! Några badade, de flesta frivilligt men en stackare badade ofrivilligt🙊🤣 Så kan det gå!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen åt vi midsommarmat, så smarrigt! 
Dans runt stången och lite fika. Och på kvällen åt vi korv/hamburgare, spelade mölkky och 10000. En sååå magiskt underbar midsommar med kalasväder!
På lördagen åkte vi båt, åt lunch på höstholmen. Ungarna åkte gummibåten med hela vägen och vi hade en superdag då med. Grillade på kvällen och sen tog vi båtarna in till Karlskrona och åt glass och mös. Åkte hem efter 22 och det var mysigt att åka i skummet hem. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Söndagen började fint men regnade mest bort sen. Jag å Mange åkte hem å tjejerna stannade kvar hos farmor och farfar. 
Igår jobbade jag kväll så på fm cyklade jag en mil ca och det kändes bra, hyfsat fort trots kass kondis. Ska iväg en sväng idag med tänkte jag. Ska baka lite nu, och ev åka och plocka lite jordgubbar i Axlarp.
Nu mat sen bak!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0