1:a maj

Idag var det gött väder igen på Sturkö. Lite surt att åka hem då, men snart är vi tillbaka igen!💕 Trist att komma hem till kylan och lite mulet regn...😖

Gick ner till hamnen idag igen och genom skogen tillbaka. Plockade med oss en massa plastskräp som skräpade i skogen och slängde i tunnan vid fotbollsplanen. Fasen vad folk skräpar ner! I sommar tänker jag vara duktig och plocka upp skräp jag ser i skärgården, så onödigt att slänga i naturen. Ser inte kul ut alls och skadar djur som äter skräpet. Att det ska vara så svårt att ta ned skiten till en soptunna! Skärpning!

2 arbetsdagar denna veckan, jag jobbar kväll så ledig på fredag. Himla gött! Veckan därpå jobb i 3 dagar sen långledigt igen gör inte heller ont!😁😁

Har massor att göra imån, får se vad som hinns med, måste ringa tandis iaf...😢💸💸💸

Nu räkningskolldags sen en stund i soffan innan bingen kallar.

Plättan




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0