En vecka går fort

I tisdags gick jag hem från jobbet, orolig i magen. Och var sen hemma onsdagen med. Har gått magsjuka på elevhemmet på Segerstad så vi var några som åkte på känning, en del mer än andra.🤢😷 Blev inte så illa för mig, har ju nästan aldrig magsjuka. 

Drog med båten i fredags till Sturkö efter lite mek av Mange. Hjullagret på höger sida var slut så det åkte han på att byta innan vi kom iväg. 
På lördagen hjälpte vi Jocke å Cattis med deras tält. Hann innan regnet kom. Sen piffade hon tältet som vanligt jättefint. Och eftersom jag är sen som vanligt så kommer jag härma för jag har ju lite rosa i vagnen och tänkte även ha det i tältet. Å nu har Cattis rosa i sitt så...🙄🤭🤣 Jaja, det får bli så då. Fint kommer det bli iaf. Surt att vi ses först till midsommar nu, vi åker ner i helgen, inte dom. Helgen efter är vi hemma och sen åker vi ner igen å inte dom. Fast lite beror på vädret med, och finns ju massor hemma att göra.

Jobbar kväll nu, och här vid kapen finns inte mkt just nu att göra. Väntar på ordrar, och att tillägg ska bli klara.... Fixar å fejar här lite, plockar i ordning å lite. Å bloggar😁😁😉

Snorar gör jag med, har smugit sig på nu under helgen. Och huvudvärk har jag så lika gött det inte måste gå i fort tempo. Hade hellre varit hemma nu....

Sommarvädret håller i sig. Varmt ute, runt 25 grader. Varmt å sova. Men jag klagar inte. Hoppas ju bara detta inte är sommaren som är nu...

Bäst att göra lite nytta!😆

Plättan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0