Kortvecka och fast anställning!!😃👏

Jobba måndag, tisdag och onsdag sen ledigt! Gytt!!😃👏👏 Blir Sturkö på onsdag em/kväll.
Sommarvärme ute, 26 grader! Sååå skönt! Har dock vart i jkpg och handlat idag, en grej till tältet som vi sakna. Och på Ikea där det blev en madrass till vår säng så nu hoppas jag att höften kommer må bra där med. Och lite andra småpryttlar på Ikea med. Sen jula å fixade lite smågrejer som långa skruv och en vattenkanna. 

Idag på jobbet kom chefen och hade med sig papper på fast anställning! Trots anställningsstopp så sa han att jag ska vara kvar så det var bara att skriva på! Himla skönt!👌🏻😁 Fick även höra av en jobbarkompis att det är skönt och går bra att jobba med mig för allt flyter på bra och det är ju superkul att höra! Växer man av!😃😃

Nu blir det småfix och sen natti natti, lite biggest loser en stund med. 2 jobbdagar kvar!😁😁

Plättan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0