Långhelg

Har haft en skön långhelg som tillbringats på Sturkö. Och ihop med bästa grannarna där med, balsam för själen!😍

Köpte ny madrass med memoryskum till husvagnen, sovit sjukt bra inatt, och även skillnad de andra nätterna mot innan. Inget öm i höfterna el ländryggen!!😃👏👏 Väl investerade pengar!😊👍

Arbetsdag på campingen fredag och lördag, vi skulle jobba en dag men vi körde mest på fredagen och en stund på lördagen med. Mange blev inte klar med det han gjorde så när han gick å skulle göra klart gick jag med och fixade lite oxå. Jag å Cattis började röja i receptionen och butiken. Sara kom oxå sen. Möblerade om, tog bort grejer och packade upp nya varor. Röjde av i receptionen, städade golv och slängde skräp. Körde lite med personalen med!😁 Men det blev riktigt bra! På lördagen städade jag i hallen mellan receptionen och puben. Där hittade jag grejer Leif saknat...🙄 Blev jättebra där med. Och det kliade i fingrarna att röja ur en liten lada där de förvarar en massa grejer å bråte. Älskar ju sånt så får se om det tas en helg framåt...!😆😆😉

Cattis å Jocke har byggt ut sitt golv på sin plats, en hel dansbana blev det. Vi pratade om att bygga ut vårt med, fast inte lika mkt.. Får se hur vi gör.

Helgen som kommer blir vi hemma, återträff på Segerstad, 20 år sen studenten...😱😱 Hur har det gått till lixom... Jag är ju bara 25...😆 Och vi ska ha besök lör kväll och Elona kalas fre kväll. Fullspäckat alltså...

Veckan som kommer är det kvällsjobb för min del, inge kuvl pass precis... Men bara gilla läget, brukar gå ganska bra och fort.

Nu blir det fix innan det är dags å knoppa!

Plättan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0