Gnäll

November. Dystert. Trist. Mörkt. Blött. Kallt. 

Mysigt. Varmbrasa. Tändaljus. Filmmys. Härligafärger. 

Välj själv.

Vissa dagar det ena, vissa det andra. 🤷🏼‍♀️

Väljer oftast det positiva, men ibland ser jag oxå allt i svart. " Du som alltid är så glad och har bra saker att muntra upp med kan väl inte va nedstämd å butter"
Jo det kan jag. Jag kan med må dåligt, ha en skitdag när allt är svart. Känna mig misslyckad. Tycka att ingen nånsin hör av sig till mig och vill ha med mig på saker.🖤
Samtidigt, har jag hört av mig och vill ha med nån på saker? Nä. Inte sista tiden isf. Men, jag har slutat fråga. För ett år sen skulle vi ses, men det blev inte av. Jag är bra på att ta tag i saker hette det. Men nej. Så då antar jag att viljan inte finns så varför ska jag vara tjatig?
Vi ses alldeles för sällan. Ja, men ska vi ta tag i det då? Ja! Och sen inget mer. Sist vi sågs var drt jag som fixa, ska jag göra det varje gång? 

Ensam är inget kul, men hellre ensam än tvinga sig till umgänge.

Nattsvart.
Sovdags.
Snart är det jul. Jippi.

Plättan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0