November

Mörkt. Kallt. Blött.
Eller
Mysigt. Tänd brasa. Massa ljus. 
Allt blir vad man gör det till. Väljer du att se det mörka och dystra så blir det så. Men väljer man att hitta det som är bra och lyfter detta så mår man nog så mycket bättre. För väljer du det trista och dystra så blir nog sinnet därefter. 
Jag väljer att se det som gör mig glad i sinnet.

Astrid Lindgrens värld i lördags och det var lika mysigt som det brukar vara. Så härligt att se Selma upptäcka denna värld och tjejerna som fick visa. ❤️ Vi hade en mysig dag🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jobbar på dörrspecialen fram till jul och jag trivs riktigt bra. Var supernervös att de tänkte byta bort mig från min avdelning😂🙈 men skulle det ske överlever jag på annat ställe med😉 Det är inte tanken men man vet aldrig...

Idag har jag tänjt på min stela kropp. Min höftböjare tar kål på mig ibland, så sjukt öm och stel. Köpte för ett tag sen egna koppor och satte dem på mig själv idag. Drog fram å tillbaks över låret och till slut blev jag varm och avslappnad för det gjorde mindre ont. Sen bara tänja med Thilias hjälp och trycka lite. Svårt att slappna av i en muskel som spjärnar emot...🙄 Måste komma igång med min träning igen, men höften hjälper ju inte till när den värker precis, men bara att kämpa på.

Autumn shred tog slut 27:e. Hände lite iaf. Kunde blitt mer men jag gör detta till en livsstil nu först och tänkte gå all in i vår så får vi se vart jag landar. Vore ju kul att köra med nån här hemma men det lär väl inte hända. Facebookgruppen får ju duga och blir den lika bra som nu i höst så blir det kalas.
Före...🙈🙊

Efter, lite mindre iaf😉

Dags å hänga tvätt

Plättan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0