Fredagen den 13:e😏

(null)

(null)

(null)

Fick tid dĂ„ i november till röntgen, bra dag😏đŸ€Ș Kommer sĂ€kert gĂ„ fint. Och 24:e tid till lĂ€karen Rene och samtal om hela grejen. Gött att det blir av snart!

I mĂ„ndags var jag hos Anna och tjötade en stund. Eller en stund...🙄 var dĂ€r lite i 18 Ă„ kom hem 22.45 typ. 😮😮 dagen efter men det var trevligt. I tisdags blev det lite sent med gör dĂ„ var vi pĂ„ innebandy och kollade pĂ„ a-laget som spelade, förlust dock med 2-8. 

IgĂ„r var vi i stan en svĂ€ng pĂ„ A6 Ă„ handlade present till mamma. Jag, Mange Ă„ Elona, Jennie Ă„ Johan, Emil, Selma Ă„ Vera. Jag Ă„ Jennie köpte skor, jag behövde nya Ă„ sen hittade jag en mössa med. Å e present till mamsen, vi Ă„t pĂ„ gott mos Ă„ fikade pĂ„ Kroatorpet. En mysig dag. Sen hemma gick jag Ă„ Mange 5 km, skönt att komma ut lite. Jag ska ut och gĂ„ en runda nu med tĂ€nkte jag. Sen blir det pannbiffar och đŸ„” 😋
Inatt stĂ€llde vi tillbaks 🕰, gött att fĂ„ en timme extra.😁
NĂ€sta vecka har tjejerna höstlov, skönt för dem, jag hade med velat ha lite lov🙄🙊 FĂ„r se om vi hittar pĂ„ nĂ„t skoj nĂ„n dag.

Nu blir det ut i friska luften en stund😊🍁🍂
PlÀttan


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

VĂ€lkomna till min yra vardag!

RSS 2.0