Snart så!

Min ortoped ringde i torsdags. Han frågade hur det var efter sprutan i juni. Jag sa den höll i 2 månader. Så vi kom helt enkelt fram till att det får bli en ny led nu. Jag blir kallad till röntgen av mitt bäcken, sen en tid att sitta ned och prata om hur op kommer gå till mm. Jag är skiträdd men lycklig på samma gång!!🤯😍 Ska bli så gött att slippa ha ont🥰

Gick en runda idag på 8.2 km. Jag går med stavar, utan dem kom jag nog inte långt... 🙄 Haltar som attan, det gör ont, men det är samtidigt skönt att röra på sig. 🤷🏼‍♀️ Cykla kan jag ju inte så det får bli gång. Och jag försöker få till överkroppträning, ska bli mer prio nu fram till op. Försöker få messet som går att träna av benen med. Kul med när man får lite resultat!😁😁

Nu blir det middag, moussaka, hoppas den blir god😉😋

Plättan (null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0