Ventil

Denna sida är min lilla ventil när jag behöver, ibland ofta och ibland mer sällan. Men den är skön attha. Ingen aning om nån är här och läser, förr var det några stadiga men då skrev jag oftare med. Ser ibland besökare och sidvisningar, men inte så ofta. Spelar inget roll heller för den delen, inte därför jag skriver. 

Idag fyller mamsen år, hela 70 bast. Stort grattis! Jag å Thilia å Emil med familj var ute och lämnade en blomma innan, ska dit på fredag en sväng med. Har en till present som jag hoppas hinner komma hem innan dess.

Går en kurs just nu om hälsa, vill lära mig mer, är så intressant och kul! Denna är på 10 veckor och heter mina 100 bästa tips och är föreläsningar om kosten, lymfan, tarm och bajs, andning mm. Så häftigt när man känner att man hittat rätt och vill lära mer. Kroppen är fantastisk! Sen gör jag inte rätt alltid heller, ramlade dit i måndags som jag fick sota för i flera dagar...😏 Tryckte i min 5(!!!!) ostmackor och en mugg varm chokladmjölk🙄🔫🤦🏼‍♀️🙈 Detta åt jag ofta förr och blev sugen och ja efteråt mådde jag inge bra... 🤷🏼‍♀️ Gick en runda och sen hade jag en uppblåst gasig mage ett tag... På kvällen när jag somnat hörde Mange hur min mage ever runt när jag somnat, är huvet dumt vet ni😏 Detta kommer jag inte göra om på bra länge, om ens någonsin! 

Nu ska jag fixa lite matlådor till imån, duscha å sen krypa i bingen. 2 dagar jobb kvar sen en veckas semester! På lördag blir det Stockholm och hämta möbler åt Manges morbror som flyttar hit till Forserum och på måndag blir det att hämta honom.  På lördag kväll är det spökrunda i elljusspåret som Elonas klasskompisar håller i, spännande😁👻
Nähopp, dags å resa på sig

Plättan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0