28/2

Vet inte hur jag fick för mig att det var sista februari för en vecka sen...🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Igår var vi barnvakt åt Selma och Vera, min brors döttrar. De är för goa, Selma pratar och grejar hela tiden och Vera kryper runt och gurglar och urrar😍🥰😍 Vi gick till Konsum och sen till en lekpark. Vera somnade i vagnen och hon sov länge. Vi satt i solen sen länge och det var så skönt. 
Vi åkte ner till Emil och Annie sen på kvällen och grillade lite, en redig mysdag.

Idag är det söndag. Vaknade upp till kallt och frost ute. Fullmåne nu så det rör om i sömnen och känslor som vanligt... Ska åka och hälsa på mamma som kommit hem från sjukhuset, hon opererade bort en bit av tarmen häromdagen.
Nu ska jag gå ner och äta frukost iaf, och idag ska jag även gå en liten runda i solen. Frisk luft är alltid skönt. Imån är det dags för massage igen, ryggen får nog tas en omgång på denna gång...
Nu mat
Plättan
(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0